Zebrałem w jednym miejscu znane mi sposoby zbierania linków w internecie. Większość z nich sam osobiście aktywnie wykorzystuję z różną skutecznością. Przyznam że nie bawiłem …
Linki, linki, linki… – jak je zdobywać?

Marketing, Media, Internet
Zebrałem w jednym miejscu znane mi sposoby zbierania linków w internecie. Większość z nich sam osobiście aktywnie wykorzystuję z różną skutecznością. Przyznam że nie bawiłem …
Słowa kluczowe znajdują się w sekcji HEAD w znaczniku META name=”keywords” (można podejrzeć w źródle strony prawie każdej strony), używamy ich, aby pomóc wyszukiwarkom w …
W momencie, kiedy Twój serwis jest już gotowy i dostępny pod ostatecznym adresem oraz w funkcjonalnej postaci, nadchodzi czas znalezienia sposobu na przyciągnięcie na niego …
Zasada działania wszystkich najpopularniejszych wyszukiwarek jest bardzo podobna. Są jednak pewne różnice, do których należy między innymi ważność określonych elementów strony dla robota danej wyszukiwarki, …
Zaprojektowanie własnej strony WWW wielu z nas może wydawać się prostą czynnością. W końcu w sieci mamy możliwość skorzystania z gotowych szablonów, które wystarczy odpowiednio dopasować do …
Kolory odgrywają ważną rolę w naszym życiu. Służą nie tylko do odróżniania od siebie poszczególnych przedmiotów, ale przede wszystkim mają istotne właściwości psychologiczne oraz optyczne. Dzięki …
Pozycjonowanie to proces bardzo złożony i często daje nieprzewidywalne efekty, o czym wiedzą doskonale specjaliści SEO. Wszelkie działania SEO zmierzają do tego, aby uzyskać wysokie pozycje strony w wyszukiwarkach. …
W poprzednim artykule opisałam, czym są słowa kluczowe oraz jakie mają znaczenie dla ruchu generowanego przez naszą stronę WWW. Poniżej podpowiem, w jaki sposób wykorzystać słowa kluczowe, aby …
Od pewnego czasu w polskiej wersji wyszukiwarki Google użytkownicy mają możliwość blokowania witryn, które uznają za nieprzydatne. Polega to na tym, iż jeśli uznamy, iż …
Zarówno w marketingu internetowym, jak również off line najistotniejszym elementem wszelkich działań jest dopasowanie oferty do interesującej nas grupy docelowej. Sposób w jaki zdefiniujemy nasz przekaz …